سوالات متداول

سوالات متداول

 

اگر ما سوال یا نکته ای را فراموش کردیم و شما جواب آن را در این قسمت مشاهده نکردید، کافی است فقط با ما تماس بگیرید.

ارسال و ارجاع


سوال: وب سایت آن استودیو به کجا تعلق دارد؟

پاسخ: وب سایت آن-استودیو متعلق به شرکت نیکو رویش عصر می باشد که دفتر مرکزی آن در تهران واقع است.

سوال: آیا زمان تحویل سفارش، حضور من الزامی خواهد بود؟

پاسخ: شرکت پست یا حمل ونقل کالا برای تحویل سفارش‌تان احتیاج به امضاء شما دارد، بنابراین حضور شما در محل تحویل الزامی است. اگر شما زمان تحویل کالا در محل نباشید نیازی به نگرانی نیست چرا که تحویل دهندگان کالای آن-استودیو یک‌بار دیگر برای تحویل آن با شما هماهنگ خواهند شد. لطفا جهت هماهنگی بیشتر برای تحویل، فقط با ما تماس بگیرید. اگر تحویل کالا توسط شرکت پست و یا حمل‌ونقل در دفعه اول انجام نشد، یک بار دیگر جهت تحویل کالا با شما هماهنگ خواهد شد.

سوال: آیا پیشاپیش و قبل از تحویل سفارش با من تماس گرفته خواهد شد؟

پاسخ: متاسفانه، ما نمیتوانیم تضمین کنیم که شرکت تحویل دهنده کالا قبل از تحویل کالا، با شما تماس بگیرد.

سوال: تفاوت بین خرید مستقیم از فروشگاه آنلاین آن-استودیو و دیگر عرضه کنندگان آنلاین و فروشگاهی محصولات آن-استودیو از جمله دیجی کالا در چیست؟

پاسخ: در صورت خرید از طریق دیجی کالا، و دیگر عرضه کنندگان آنلاین و فروشگاهی محصولات ما ، همه خدمات پس از فروش به عهده خود این شرکت ها خواهد بود و لازم است برای هماهنگی مستقیما با آن‌ها تماس بگیرید، .چرا که شرکت ما دیگر مسئولیتی در قبال پیگیری این محصولات ندارد.دیجی کالا و دیگر عرضه‌کنندگان محصولات ما، فروشگاه‌های کاملا مستقلی محسوب می‌شوند و ضوابط و شرایط و خدمات مختص به خودشان را دارند

سوال: آیا برای برگشت کالا باید هزینه ای پرداخت کنم؟

پاسخ: متاسفانه در حال حاضر خود شما مسئول پرداخت هزینه برگشت سفارش‌تان خواهید بود.

سوال: آیا تمام اقلام سفارش من یکجا و در یک زمان تحویل خواهد شد.

پاسخ: ما سعی خواهیم کرد که اقلام شما را هم‌زمان و یک‌جا به شما تحویل دهیم، اما متاسفانه در همه موارد این اتفاق امکان‌پذیر نیست و همه اقلام با هم حمل نمی‌شوند، زیرا اقلام مختلف بسته به نوع آن ممکن است توسط شرکت حمل‌ونقل دیگری ارسال شود. لازم است بدانید به محض بارگیری سفارش شما، ما یک کد ردیابی برای شما ارسال خواهیم کرد که شما از طریق آن قادر خواهید بود خرید خود را پیگیری کنید.

سوال: مراحل ارجاع کالا به چه نحو است؟

پاسخ: شما باید درخواست ارجاع و برگشت سفارش خود را فقط از طریق ایمیل و به آدرس: hello@onn–studio.ir برای ما ارسال کنید. پس از بررسی برای شما برچسب برگشت کالا را از طریق ایمیل ارسال خواهیم کرد و کافی‌ست فقط برچسب برگشت کالا را پرینت نموده و به بسته کالای مرجوعی ضمیمه کنید. سپس پس از پرداخت هزینه برگشت کالا به شرکت پست و یا حمل و نقل آنرا تحویل و مرجوع کنید.

درباره ساعت


سوال: این ساعت شامل چند قسمت می باشد؟

پاسخ: ساعت به صورت یکپارچه و یک تکه ارسال خواهد شد و هیچ نیازی به مونتاژ نیست

سوال: آیا ساعت صدای تیک تیک دارد؟

پاسخ: ساعتهای آن-استودیو صدای تیک تیک ندارند و بسیار ساکت هستند.

سوال؟ آیا برای عوض کردن باطری ساعت باید ساعت را از روی دیوار برداشت؟

بله، ولی عوض کردن باطری بسیار ساده و راحت می باشد.

سوال: آیا باطری شامل ساعت می باشد؟

خیر، باطری با ساعت عرضه نمی شود.

سوال: آیا می توان این ساعتها را در محل باز نیز نصب و استفاده نمود؟

خیر، این ساعتها در فضای باز قابل استفاده نیستند.

سوال: آیا ساعت زنگ دارد؟

خیر، ساعت زنگ ندارد.

سوال: قطر آینه روی ساعت چند میلی متر است؟

پاسخ: قطر آینه روی ساعت 4 میلی متر می باشد.

0
Your Cart